ponedjeljak, kolovoza 18, 2014

Room decoration(DIY)

Hej :)
Danas vam donosim doslovno brzinski DIY način kako da 'začinite' vašu sobu.
Ja i sama stalno dodajem nešto u svoju sobu i to je s vremenom oformilo moj stil.Nadam se da će vam se svidjeti ovaj DIY jer ja sam zaljubljena u njega :)

Što nam treba?
1.Kolaž papir
2.Tvrdi karton
3.Škare i ljepilo
4.Olovka
Uzmite papir u boji ili običan bijeli i nacrtajte na njemu jednog leptira,ali samo jednu stranu,ja sama imam problem da mi oba krila izgledaju jednako pa je ovo savršeno riješenje.
Moj nije ispao najbolje,ali mislim da je okej.Zatim sam preklopila taj papir..
Sada uzmite škare i izrežite po skici.
To bi trebalo izgledati ovako :) Sada uzmite komad kartona koji je dovoljno velik da obujmi cijelog leptira i opcrtajte oblik na karton.
Uzmite škare i izrežite po crti,a možete koristiti i skalpel i s njim je lakše,ali ja svoj nisam pronašla :-/
Sada uzmite ljepilo obično tekuće ili vruće i aplicirajte ga na jednoj strani.
Uzmite onaj leptir po kojem ste opcrtavali na kartonu i pažljivo ga stavite na karton.Eventualno ispravite neke nepravilnosti ili ne poklapanja i to je to..
Izgleda tako slatko,a na zidu još slađe.
Još sam i napravila srce koje je isto tako preslatko,postpuka je isti kao i kod leptira pa ću vam samo postaviti slike.






Isto je preslatko!
Paa nadam se da vam se ovaj post sviđa.
To je to od mene za danas..
Book :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star