ponedjeljak, rujna 22, 2014

Njega noktiju! Veliki i snažni nokti na pragu!❤

Hej :)
Danas ću vam malo pisati o njezi noktiju .
NOKTI
Znači danas cure imaju problema s noktima.Kratki su.Grizu ih.
Sama sam grizla svoje nokte,u jednu ruku od neke nervoze,a u drugu ruku iz navike.
Ono što je mene motiviralo da puštam nokte i prestanem s lošom navikom je bilo to što je moja sestra imala duge nokte od negdje 12 godina.I ja sam jedan dana odlučila prestati gristi.
Ako ne možete odoljeti griženju noktiju onda kupite lak za nokte s okusom ljute papričice.
Iako ja smatram da je sve to stvar samokontrole i to svatko može.bez obzira zašto grizete nokte.
Možete njegovati nokte i maslinovim uljem.Kako bi odmah ojačali i 'nahranili' se.'Umočite' nokte u neku šalicu/posudu u kojoj stavite maslinovo ulje i tako držite dobro potopljene nokte nekih 20-ak minuta.Maslinovo ulje je malo skuplje,ali vrijedi svakog novčića.S time da vam treba samo malo za jednu upotrebu isplati se stvarno.
Limun.Limun je također jako dobar.Čak i u mješavini s maslinovim uljem mnogo pomaže.Prije svega dehidrirat će vaše nokte i očistiti ih.Samo zarijte nokte u pola limuna i držite oko 10 min.
VAŽNO!
-isturpijati nokte pravilo u oblik koji želite(okrugli,kockasti,bademasti) ja preporučujem okrugli ili bademasti ako vam nokti nisu baš jaki,no ako jesi samo naprijed za kockastima!
I da nemojte ih turpijati poslije tuširanja jer tada su zbog vode omekšani i jednostavno nije dobro za njih.
-ne koristite nokte kao otvarač za bocu ili nešto slično.Koliko god se činili jakima oni su krkhi i oni najjači se slome.Štitite ih od kiseline i nekakvih sličnih štetnih proizvoda.
-NEMOJTE skidati kutikulu ili ju na neki način 'isčačkati'.Za one koje ne znaju kutikula je dio pri samom dnu nokta i spaja ga s kožom.Važna je i štiti od bakterija.Oprezno!


-koristite aceton na bazi ulja.Lak sam i ne šteti noktu,ali aceton da.Isušuje ga i briše njegov prirodni sjaj.Lakše s lakiranjem!

To je u biti to,također možete kupovati lakove a ojačanje nokta kojih ima u DM-u.Nisam spominjala jer nisam probala.:)

Do slijedećeg posta...❤




Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star