nedjelja, siječnja 17, 2016

Leave a footprint behind.

Pozdrav ljudi !
Eto,kako su temperature ponovno normalne u mojem kraju iako sada dok ovo pišem doslovno pada snijeg,mislim da se ovaj neće zadržati.Iskreno slike u ovome postu imam još od zimskih praznika,ali iskreno nisam našla vremena da sjednem i objavim ovaj post.Odlučila sam do sada napraviti jer mislim da ovo nekako nije dobra ideja za ljeto,hmm.
Ne volim snijeg,niti pretjerano zimu,ali kao amaterski fotograf volim snijeg zbog toga kako izgleda na fotoaparatu.Tako sam jednog dana zimskih praznika,odlučila otići van i suočiti se sa činjenicom da zabarikadiranje u kuću neće pomoći pri bržem otapanju snijega i da trebam iskoristiti ono najbolje u ovoj situaciji.Ovo su slike koje su se rodile za to kratko vrijeme koje sam bila vani jer je bilo prehladno i upala sam sedam puta u snijeg.
Jesam li spomenula da ne volim snijeg ?
Mislim to je djelomično zato što si ravnoteža i ja nismo baš najbolji prijatelji,ali recimo pod i ja smo si savršeno...
Let's just start.









































































I guess what I'm trying to say is,uživajte u malim stvarima.To sam naučila za to vrijeme i htjela to podijeliti s vama.Probajte naći nešto lijepo u svačemu i svakome.Iako je petnaest slojeva ispod površine.Morate tražiti ono najbolje u nesreći jer su sve to samo izazovi za vas,vaše strpljenje,snagu i plemenitost.Nije bitno je li to snijeg,tuča ili kiša.U svemu je nešto lijepo,samo treba znati gdje tražiti.Vidite snijeg je lijep na površini,a unutra za mene nije.Kod ljudi rekla bih da je situacija obrnuta.Što ti vrijedi lijepo lice kada si iznutra ružan.Budite dobri ljudi,nemojte diskriminirati druge,jer ako ovaj svijet leži na nama,to je jedan velik teret za nositi.Vjerujem da budućnost ne nosi tako lijepe stvari,ali također vjerujem da lijepe stvari možemo pronaći sami.Budite sve ono što mislite da vaši roditelji,prijatelji nisu.Počnite s malim stvarima i ostavite svoj trag.Makar to bile samo stope u snijegu.Dovoljno je da se potrudite.Napravite to za sebe.Uvijek za sebe.Nikad za druge.
Makar to bile samo stope u snijegu.





Do slijedećeg posta,

















Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star