utorak, kolovoza 19, 2014

Potreban pribor za školu?

Hej :)
Danas ću da vam napišem,po mojem izbor što biste od školskog pribora trebali imati za novu školsku godinu.Opet vidjela sam mnogo ovakvih postova i svi se razlikovali od moje varijante pa sam odlučila da ovo podijelim s vama.Ovo je samo moj način i ono što nama treba.Sad sve ovisi o školama,gradovima i slično.
Mislim pernicu neću ni uključivati jer je to #musthave.
1.Olovke/Tehničke olovke-možete imati i oboje.Sama preferiram teh. olovke jer ne moram koristiti šiljilo i lakše je zamijeniti špic,ali uvijek u pernici imam po dvije rezervne olovke u slučaju ako mi se teh.olovka pokvari ili zapne;što se događa prečesto.Ono što sam ja naučila kod olovaka jest da su one koje su skroz okrugle nisu dobre.Špic im brzo puca,ne šilje se lako..zato ja koristim one klasične žute ili tamnozelene.
Što se tiče teh.olovaka ja uvijek uzimam one sa špicom 0.5 jer je takve špiceve najlakše naći.Doslovno koju god teh.olovku kupila bile su dobre,tako da s njima ne možete pogriješiti.Ali ova na slici je najveći zakon!


2.Gumica za brisanje-kod gumica za brisanje,tražim da su veće i da se ne 'rule' prejako.Tokom godina mislim da su najbolje gumice one 'Pelikan','Tikky20','Milan','Maped'.Sada sve ovisi.Možete naći od 'Milan' jednu koja je ogromna,smrdi i prejako se 'ruli',preporučujem vam da je ne kupujete.



Što se tiče ove dolje na slici,legenda kaže da plavi dio briše kemijski trag.To je potpuno smiješno i netočno barem koliko sam ja iskušavala..iako je inače predobra gumica :)
3.Bojice-mislim da je dobre bojice lako naći.Skoro svake su dobre,a i cijene su pristojne.Što se tiče bojica nisam izbirljiva i sasvim mi je svejedno koje su marke.Najviše volim one debele ,drvene.To su najbolje bojice na svijetu!


4.Flomasteri-to je sad stvar izbora,osobno ja ih ne kupujem dok ne zatrebaju i onda kupim samo crni jer obično nam crni i trebaju.Ne koristim ih i mislim da bi se osušili te bi jednostavno bacila novce u zrak.Što se tiče marki,sve su okej,ali su oni okrugli što imaju čudan čep,najbolji i dugo su vlažni.


5.Kemijske olovke-'pinkala' kako mi kažemo žargonski.Ja ne kupujem baš posebno neke određene već imam one 'Lonia' od prodavaonice i moram reći da su odlični.Haha.Pazite od kupovanja paketa kemijskih kojih ima puno u jednom pakiranju jer ih zna biti dosta koji ne rade.

6.Maker-znači kupujem si markere zbog podcrtavanja i opet nisam izbirljiva.Uglavnom kupujem neon boje.



7.Šestar-imam svoj šestar od petog razreda i potrošila sam malo više novaca na njega,ali vrijedilo je.Izdurao je pune dvije godine,a možda će i još.

8.Set ravnala-kupujem si male,jer oni veliki su preveliki.Doslovno sam za svoje dala 5 kuna.Za veće treba malo više,ali vrijedi.Pazite da vam ne padnu na pod jer se lako slome.


9.Skalpel-nama treba izričito za tehnički za određene praktične radove.Pazite kako rukujete s njima i ako ste u mogućnosti ostavite ga u teh.kutiji!


10.Ljepilo u stiku/tekuće ljepilo-što se tiče ljepila u stiku,pazite na marku! Mislim da je 'Uhu' najbolja.Platit ćete malo više,ali vrijedi.Isto vrijedi i za tekuća ljepila.


11.Škarice-doslovno svake nove škarice dobro režu te nemam nikakvih pritužbi na određene marke,slobodno odite u trgovinu i kupite bilo koje!



12.Vodene boje-bilo koje vodene boje su stvarno dobre.Ukoliko vam trebaju za likovni kupite! Pa sve i da kupite one najjeftinije bit će dobre!

13.Tempere-znači tempere su malo skuplje,ali ako vam trebaju morate ih kupiti,možda ne odmah početkom godine,već kasnije.



Okej,mislim da je to to.Zapravo ovo je sve što ja kupujem svake školske godine.
Eto nadam se da vam se ovaj post sviđa i da sam vam barem malo pomogla.
To je to od mene za danas.
Book :)




Broj komentara: 7:

Boucing Smiley Star