utorak, prosinca 29, 2015

Interviews With Bloggers Series

This is a popular series of mine.I enjoy writing it and collabing with these awesome bloggers.
Special thanks to Anja,Katarina,Iva,Petra,Milica .:)
I interview some of my favourite Balkan bloggers and make a post with their answers.
The first interview featuring Anja Minić from Anja's Diary:READ HERE!
The second interview featuring Katarina from Fashionholic-yeahh:READ HERE!
The third interview featuring Iva Trogrlić from IvaFashionDiary:READ HERE!
The fourth interview featuring Petra Grčić from Fighter,Brave and Runner:READ HERE!
The fifth interview featuring Milica Stanišić from Iammilitza:READ HERE!
The sixth interview featuring Marijana Petojević from Marsyly:READ HERE!

Some of the reviews:


"Super post! Ideja je tako originalna i dobra,uživala sam čitajući!"

Odlican post,Katarina mi je jedna od omiljenih bloggerki i drago mi je što sam saznala nešto više o njoj :D.

 Ovakve vrste postova su tako originalna stvar i jako mi se sviđa što si to pokrenula! Uživala sam čitajući tvoja zanimljiva pitanja,kao i Ivine zanimljive odgovore,a uz to sam počela i pratiti Katarinu upravo zbog tvog intervjua hh:)

Draga, totalno kul rubrika! Prvi put vidim ovakav post za ove 2-3 godine koliko imam blog! Jedva čekam novi post iz ove rubrike! Inače, blog ti je preeedivan, učlanila sam se :D♥

 Predivan post, svaka ti čast na postavljenim pitanjima, da li si planirala da se bavis novinarstvom? Svidjaju mi se i Milicini odgovori, kao i to koje si fotke izabrala 💙! Jako mi je zanimljivo da čitam ovako nešto, nadam se da ću i sama nekad učestvovati 💙! Divna ideja, ma sve blog ti u bas lep 💙!

Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star