utorak, prosinca 29, 2015

Holidays with #A 4/5; 5 ways to decorate your nails (products you have at home)

Pozdrav ljudi !
Danas vam donosim pet lakih načina kako da uredite nokte za novogodišnje zabave i ostalo.
Odlučila sam to sve napraviti bez onih 'profesionalnih' stvari za uređenje nokta.
Dakle,sve se vrti oko dvije stvari doslovno.
I samo da napišem,nisam crtala ništa po noktima jer sam anti-talent za to.Pa za one poput mene,nadam se da će vam ovo pomoći.
Disclaimer:This photos belong to me.I take all the rights.©
Pa krenimo !
You are going to need:
-nail polish
-scotch tape or something sticky
-bobby pins



1.
Za ovaj dizajn trebat će vam ukosnice za kosu,lak za nokte i malo mašte.

Ovdje su dvije vrste ukosnica za kosu.Imamo onu klasičnu(lijevo) i ovu drugu(desno).
Ova na lijevo vam daje veće i deblje točkice,a ova na desno daje tanje i manje.
Koju ćeš koristiti je na tebi.Ovisno imaš li je ili ne i kakvi su ti nokti.


Ovo sam stavila na komadić ljepljive trake koja je bila okrenuta ljepljivom stranom prema gore,ali i bilokakav papirić posluži svrsi.

Mislim da je prilično samo objašnjeno.Umočiš jedan kraj špangice u lak i počneš točkati kako želiš.

2.
Ovaj je dizajn napravljen s onom tanjom ukosnicom za kosu.
S onom debljom ukosnicom to izgleda ovako.Kao što vidite ovdje samo 'potočkala' cijeli nokat,dok sam gore napravila neke crte.

3.
Za ovaj dizajn trebat će ti lak za nokte,ljepljiva traka ili nekakva naljepnica(ja sam skinula s nekog random parfema) i škarice.



Uzimaš komadić ljepljivog papira ili što god ljepljivo želiš koristiti i škaricama narežeš nekoliko tankih komadića.
Zatim uzmeš te papiriće i rasporediš ih po noktu.
Slijedeće,uzimaš koji god lak želiš i prelakiraš normalno,kao što inače radiš.
Pustiš da se osuši.Ovo je bitno jer kada nije suho i kreneš skidati onda se i lak ponekad odlijepi s naljepnicom.
To izgleda ovako,ali zato što sa napravila čudan dizajn.
Također možeš ispod točkica,ovog dizajna i ostalih prvo staviti neki lak,ali taj lak ispod mora biti dobro suh jer će se inače odlijepiti zajedno s naljepnicom.

4.
Za ovaj dizajn trebat ćeš ljepljivu traku ili naljepnicu,škarice,lak za nokte.



Uzmeš komadić ljepljive trake,ja sam uzela tu neku naljepnicu.I zaljepiš taj komadić na dno svojeg nokta,tako da on prekrije kutikulu i mali dio nokta.


Zatim uzmeš koji god lak želiš i opet prelakiraš nokat potpuno normalno.
Pričekaj da se osuši.Kada je lak suh,odlijepi naljepnicu.
Voila.
Izgleda bolje uživo.
Također,ti možeš kontrolirati debljinu i visinu naljepnice.Uzmi onoliko koliko želiš i koliko je potrebno tvojem noktu.

5.
Za ovaj dizajn trebat ćeš ljepljivu traku ili naljepnicu,škare,lak za nokte.





Ja koristim isti komadić naljepnice koji sam koristila u prethodnom dizajnu.
Uzmeš taj komadić i zaljepiš ga podkoso na svoj nokat.Ja ti preporučujem da stranu na kojoj ti je više 'bijelog' nokta oslobodiš kako bi je prelakirala.Inače,izgleda čudno,ali whatever floats your boat.
Ne obzirite se kako mi stoji prst,jednostavno je takav.
Zatim,kao i u zadnja dva tutorijala,uzmi lak i prelakiraj kao i normalno.
Ostavi da se osuši i to je to.

Ovo su neki od dizajna koje ja stalno radim i jako su jednostavni.
Vi se još možete  poigrati dodati točkice na dizajne koji nemaju ili nekakve crte.




Eto,drage moje.Nadam se da vam je ovaj post barem malo pomogao ili inspirirao.
Prije nego što odem,malo self-promo:
Moj ask.fm profil ovdje.
Moj We Heart It profil ovdje.

Do slijedećeg posta,



























Nema komentara:

Objavi komentar

Boucing Smiley Star